Monitoimiosaajalle toimistotyötä tarjolla SML ry:ssä

20.11.2019

Etsimme kehityshaluista monitoimiosaajaa kokopäiväiseen tai osa-aikaiseen työhön Suomen Moottoriliiton viisi henkiseen toimistotiimiin. Tehtäviin kuuluvat monipuoliset toimistotehtävät, kokousten ja tilaisuuksien järjestelyt, kansainvälisten lisenssien ja lupien hallinnointi ja anominen sekä jäsenistön tiedottaminen. Tehtäviin kuuluu myös vuosikertomuksen kokoaminen. Rooliisi liittyy tiiviisti jäsenten ja urheilijoiden aktiiviseen palvelemiseen. Tulet myös osallistumaan toimiston palvelujen kehittämiseen. Tarkempi tehtävänkuva rakentuu osaamisesi mukaisesti.

Odotamme sinulta

• tiimipelaajan luonnetta, hyviä vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta sekä kykyä pärjätä hyvin myös paineen alaisena
  • asiakaspalveluhenkisyyttä
  • hyvää kirjallista ilmaisutaitoa
  • tehtävään soveltuva koulutusta
  • liikunta- ja urheiluyhteisön tuntemusta tai ainakin kiinnostusta urheiluun
  • sujuvaa englantia, muu kielitaito on ilman muuta eduksi

Työn luonteeseen liittyvät ajoittaiset viikonlopputyöt.

Tarjoamme sinulle valtakunnallisen vaikuttamismahdollisuuden moottoriurheilun keskeisellä paikalla lajin kattojärjestössä sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi intohimoisten ihmisten parissa. Työ alkaa 2.1.2020 tai sopimuksen mukaan.

Tiedustelut hallituksen puheenjohtaja Tapio Nevala puhelin 050 400 6098, tapio.nevala@moottoriliitto.fi tai toimitusjohtaja Kurt Ljungqvist, puh. 040 511 3555, kurt.ljungqvist@moottoriliitto.fi.

Toimita hakemuksesi cv:n ja palkkatoivomuksen kera viimeistään keskiviikkona 29.11.2019 sähköpostilla kurt.ljungqvist@moottoriliitto.fi.