MXGP Finland 2020 -hanke etenee

26.11.2019

MXGP Finland 2020 Kuulumisia

Tässä ensimmäinen viestipaketti Suomen MXGP:n kuulumisista

Kisa siis ajetaan 22.-23.8.2020 Iitin uudella moottoriradalla.

Tapahtumajärjestelyistä vastaa LahtiEvents Oy ja kilpailun järjestelyistä motocross -lajiryhmä. Tämä työnjako antaa meille SML:n jäsenille mahdollisuuden keskittyä täysin kilpailun tekemiseen ja läpivientiin.

Valmistelutyöhön on koottu projektiryhmä, jonka jäsenet ovat; Simo Merilä, Petri Niemelä, Mika Luopa, Kurt Ljungqvist, Hilkka Kämäräinen ja Erkki Heikkinen (pj) Moottoriliiton puolelta nimettyinä ja Jesse Kiuru, Natalia Lahtela ja Riia Martinoja LahtiEventsin puolelta.

Ryhmä on kokoontunut 8.10. ja 18.10. Seuraava kokous on 28.11.2019. Kokouksia on jatkossa aikataulutettuna kerran kuukaudessa.

Radasta on tehty suunnitelma ja radan rakentaminen on käynnissä.

Teemme kisaa talkooperiaatteella, kilpailun järjestämisestä tuleva korvaus kohdistetaan Suomalaisen motocrossin hyväksi. Jotta pystymme tekemään kilpailusta kauden 2020 parhaan mahdollisen, tarvitsemme mukaan tekijöitä. Siksi haemme vapaaehtoisia talkoolaisia kisan rakentamiseen ja sen läpivientiin. Vapaaehtoisten tarve on noin 200 henkeä. Suomen Moottoriliiton sivuille on avattu lomake, jonka kautta vapaaehtoiset voivat ilmoittaa halukkuudestaan lähteä mukaan järjestelytehtäviin.

Viestimme jatkossa valmistelujen etenemisestä kuukausittain, pitääksemme asiasta kiinnostuneet mahdollisimman hyvin ajan tasalla.

MXGP -järjestelytoimikunta