Duellin omistama AMOQ jatkaa motocrossin SM-sarjan pääyhteistyökumppanina

17.5.2023

Toukokuussa käynnistyvän motocrossin SM-sarjan pääyhteistyökumppanina kaudella 2023 jatkaa motocross-tuotebrändi AMOQ.

Toisena yhteistyökumppanina tulevalla kaudella jatkaa aikaisempien kausien tapaan Pirelli. Kotimainen SM-sarja sisältää yhteensä seitsemän osakilpailua ja sarja tullaan kilpailemaan nimellä SML AMOQ SM-Motocross 2023.

Keväällä 2022 lanseerattu Duellin omistama AMOQ MX motocross-mallisto tuo markkinoille niin kilpailu- kuin harrastekäyttöönkin suunniteltuja motocross-vaatteita, kypäriä, ajolaseja, suojia ja tarvikkeita. AMOQ tunnetaan moottorikelkkavaatteistaan, jotka ottivat vahvan jalansijan markkinoilla heti tuotteiden lanseerauksen yhteydessä talvella 2021.

"Olemme erittäin iloisia yhteistyön jatkamisesta motocrossin SM-sarjan kanssa. AMOQ Snow otettiin markkinoilla hyvin vastaan ja odotamme ehdottomasti samalaista menestystä myös juuri lanseeratulle motocross-mallistolle. Motocross on lajina lähellä sydäntäni aiemman kilpaurani ansiosta ja siksikin toteutunut yhteistyö tuntuu erityisen hyvältä. AMOQ MX on kehitetty yhteistyössä alan ammattilaisten kanssa ja tuotteissa yhdistyy laadukkaat materiaalit sekä tietysti turvallisuus, joka on erityisen tärkeää näin vaativassa lajissa", kommentoi Duellin toimitusjohtaja Jarkko Ämmälä.

Yhteistyö Duellin ja AMOQ:n kanssa on todella hieno uutinen, toteaa SML:n pääsihteeri Ville Salonen: "Motocrossin SM-sarja on Suomen Moottoriliitolle erittäin tärkeä kilpailusarja ja olemme todella iloisia, että saamme Duellin myötä AMOQ:n jälleen SM-sarjan pääyhteistyökumppaniksi. Yhteistyön myötä kilpailujen järjestämiseen kohdistuva tuki on ensiarvoisen tärkeää ja näin pystymme omalta osaltamme auttamaan SM-kilpailuja järjestäviä moottorikerhoja. Haluan omasta puolestani kiittää lämpimästi Duellia yhteistyöstä ja on hienoa saada uusi pääyhteistyökumppani kesän SM-sarjaan."