Enduro- ja motocross -loukkaantumiskysely

5.4.2016

Teemme tutkimusta endurossa ja motocrossissa tapahtuneista loukkaantumisista. Tutkimus tehdään osana opinnäytetyötä yhteistyössä ammattikorkeakoulu Arcadan, Suomen Moottoriliitto ry:n ja Offroad Safetyn kanssa.

Lajien turvallisuus on Suomen Moottoriliitto ry:n toiminnassa sekä Offroad Safetyn projektissa tärkeä teema ja ajankohtainen aihe. Kartoitamme kyselyllä muun muassa loukkaantuessa saatuja vammoja, loukkaantumistilanteiden syitä ja olosuhteita.

Kyselyn vastaaminen kestää noin 5 minuuttia. Vastausaika on keskiviikko 13.4 asti.
Kaikki loukkaantumiskokemukset ovat arvokkaita ja tärkeitä tutkimuksen kannalta. Vastauksien avulla saamme käsityksen erilaisista sattuneista loukkaantumisista, joiden avulla pyritään edistämään lajien turvallisuutta tulevaisuudessa.

Kyselyyn vastanneiden kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti eikä vastaajan henkilöllisyys paljastu
tutkimuksen missään vaiheessa.

Valmis työ esitellään ammattikorkeakoulu Arcadassa ja opinnäytetyö julkaistaan Theseus – tietokannassa. Jos Sinulla on kysyttävää kyselylomakkeesta vastaamme kysymyksiisi mielellämme.

Kyselyyn pääset alla olevasta linkistä.

Kiitos osallistumisestasi!

Ystävällisin terveisin,