Kerhofoorumi palaa kesätauolta ensi viikolla - ilmoittaudu mukaan!

8.8.2023

Kerhofoorumi palaa ensi viikolla kesätauoltaan, kun kerhotoimijat kokoontuvat elokuun kerhofoorumiin torstaina 17.8.2023 kello 17 alkaen. Tilaisuus järjestetään Teams-etätilaisuutena, joten siihen on helppo osallistua vaikkapa kotisohvalta!

Illan teemana on kerhopalvelut ja lisäksi kuulet tilaisuuden aluksi myös ajankohtaiset uutiset kerhotoimijoille. Tule mukaan kuulemaan, mistä varikoilla puhutaan sekä keskustelemaan siitä, millaisia kerhopalveluita Moottoriliitto voisi tarjota jäsenkerhoilleen nyt ja tulevaisuudessa!

Ilmoittautuminen kerhofoorumiin on avoinna Moottoriliiton verkkosivuilla keskiviikkoon 16.8.2023 kello 14:00 saakka. Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostitse, kun ilmoittautumisaika on päättynyt.