Lippu.fi lipunmyyntipalvelu kaikkien kilpailujärjestäjien tukena kaudella 2022

20.12.2021

SML:n on solminut yhteistyösopimuksen keväällä 2021 Lippu.fi lipunmyyntipalvelun kanssa ja sopimus kattaa myös kauden 2022. Sopimuksen myötä kaikki SML:n kilpailuluvalla järjestettävät kilpailut kaudella 2022 saavat kuluitta käyttöön Lippu.fi ennakkomyynnin, paikan päällä tapahtuvan myynnin mahdollistavat palvelut sekä käytännön järjestelyihin tarvittavat lukulaitteet. Tapahtuman perustaminen ja lipun myynnin avaaminen järjestelmässä ei maksa SML:n jäsenkerhoille mitään.

Laitteiden tilaaminen onnistuu etukäteen Lippu.fi ohjeen mukaisesti. Sopimus tarkoittaa myös sitä, että SML on tehnyt sopimuksen yksinoikeudella ja Lippu.fi on tulevalla kaudella kaikkien kilpailujen ensisijainen lipunmyyntipalvelu. SML tiedottaa kilpailunjärjestäjiä yksityiskohtaisista ohjeista ja asiakaspalvelun tuesta sekä tapahtumien avaamisesta tarkemmin alkuvuodesta 2022.

Jäsenkerhoille toimitetaan kilpailuluvan haun yhteydessä ohjeistus lipunmyynnin avaamisesta Lippu.fi palveluun sekä tiedot sopimuksen hyödyntämisestä omassa kilpailutoiminnassa. Tavoitteena on kaikkien järjestäjien tukeminen yhteisellä lipunmyynnin tukipalvelulla, ilman kiinteitä kuluja. Lippu.fi asiakaspalvelu on kaikkien järjestäjien tukena ja tarjoaa nopeaa apua järjestäjän kysymyksiin liittyen.

Toimitamme lisätietoja suoraan SML:n jäsekerhojen yhteyshenkilöille.

SML ry