LOUKKO.COM motocrossin MX-Liiga-sarjan pääyhteistyökumppaniksi 2023

28.4.2023

Toukokuussa käynnistyvän motocrossin MX-Liiga sarjan pääyhteistyökumppanina kaudella 2023 nähdään Loukko.com. Kotimainen MX-Liiga sisältää yhteensä kahdeksan osakilpailua ja sarja tullaan kilpailemaan nimellä SML LOUKKO.COM MX-Liiga.

LOUKKO.COM tunnetaan hyvästä palvelusta, ammattitaidosta ja laajasta tuotevalikoimasta
Motocross pyörät ja varaosat. Motocross-vaatteet, kypärät, ajolasit, suojat ja tarvikkeet. Löytyvät kaikista myymälöistä sekä tilattavissa hyvin toimivasta verkkokaupasta. Uusin myymälä Tampereella palvelee nyt pääkaupunkiseudun harrastajia paremmin sijaintinsa vuoksi. Valikoimassa myös suositut sähköpyörät.

Loukko.com Racing Team on enemmän tunnettu moottorikelkkailusta ja siellä saanut hyvin menestystä. Motocross tiimi kaudelle 2023 on hiukan kasvanut, kun Loukolta on uusi GASGAS tiimi tulossa useamman kuljettajan voimin SM-kilpailuihin mukaan.

”Olemme erittäin iloisia juuri solmitusta yhteistyöstä motocrossin MX-Liiga-sarjan kanssa. Motocross on lajina meille uudempi, kun moottorikelkkailu, mutta innolla lähdemme uuteen kauteen. Haluamme olla tukena Suomen motocrossissa ja näemme että se on tuonut yrityksellemme näkyvyyttä ja tunnettavuutta. Junioriurheilu on yrityksellemme erittäin tärkeää ja haluamme siinä ehdottomasti olla mukana, kommentoi LOUKKO.COM toimitusjohtaja Juji Loukko.

Yhteistyö LOUKKO.COMin kanssa on todella hieno uutinen, toteaa SML:n pääsihteeri Ville Salonen: ”Motocrossin MX-Liiga on Suomen Moottoriliitolle erittäin tärkeä kilpailusarja ja olemme todella iloisia, että saamme LOUKKO.COM MX-Liigan pääyhteistyökumppaniksi.

Yhteistyön myötä kilpailujen järjestämiseen kohdistuva tuki on ensiarvoisen tärkeää ja näin pystymme omalta osaltamme auttamaan MX-Liigan kilpailuja järjestäviä moottorikerhoja. Haluan omasta puolestani kiittää lämpimästi LOUKKO.COMia yhteistyöstä ja on hienoa jatkaa jo tutuksi tulleen pääyhteistyökumppanin kanssa kohti kesän MX-Liiga kilpailuja.”