Moottoriliiton hallitus kokoontui eilen keskiviikkona 16.8.2023 – Teemana viestintä

17.8.2023

Moottoriliiton hallitus kokoontuu linjaamaan ja tekemään päätöksiä ajankohtaisiin asioihin. Hallituksen kokoukset on päätetty jatkossa teemoittaa ja tällä kertaa oli teemana viestintä. Strategian mukaisesti viestintään on päätetty panostaa ja resursoida.

Viestintä ja siihen panostaminen on strategisesti tärkeää ja tarkoituksena on lisätä lajiemme, urheilijoittemme ja tapahtumiemme näkyvyyttä ja tunnettuutta laajemmin. Hallitus on linjannut strategiatyössään ja visiossaan, että me autamme kerhoja moottoriurheilun toteuttamisessa ja mahdollistamme harrastus- ja kilpailutoiminnan perheen yhteisestä harrastuksesta aina maailman huipulle asti. Rohkeasti, näkyvästi ja kuuluvasti.

Viestintään ja näkyvyyteen panostaminen hyödyttää meitä kaikkia myös varainhankinnassa. Verkoston kasvaessa saamme visiotamme paremmin esiin, ja sitä kautta autamme toinen toistamme tekemään lajeistamme, urheilijoistamme ja tekemisistämme näkyvää ja kuuluvaa.

Hallitus vahvisti sähköisessä työtilassa tehdyt päätökset ja käytiin läpi pääsihteerin tilannekatsaus ja talousraportti. Kokouksessa käytiin läpi toimiston ja eri työryhmien alkuvuoden raportteja tehdyistä asioita.

Moottoriliiton palkintojenjakogaala on päätetty järjestää Jyväskylän Laajavuoressa tammikuussa 2024. Tarkempi päivämäärä kerrotaan sen tarkentuessa.

Hallitus päätti esittää Miguel Gracia Carmenia FIM:n medical commissionin jäseneksi.

Moottoriliiton hallitus käsitteli johtoryhmän esityksen yhdistyksen sääntöjen päivittämiseksi siten, että Suomen Moottoriliiton liittokokous päättää kuluvan vuoden sijaan seuraavan vuoden jäsenmaksusta.

Muutos tukisi tulevaisuutta silmällä pitäen mahdollisia jäsenmaksumuutoksia ja antaisi jäsenkerhoille mahdollisuuden varautua mahdollisiin muutoksiin paremmin. Hallitus nimesi työryhmän valmistelemaan tätä sääntömuutosta.

Moottoriliiton hallitus kokoontuu seuraavan kerran 20.9.2023 ja kokouksen painotus tulee olemaan huippu-urheilussa ja kansainvälinen toiminnassa muiden päätettävien asioiden ohella.