Moottoriliiton johtoryhmä on nimennyt Reijo Kivelän Cross Country lajipäälliköksi

13.2.2024

Moottoriliiton johtoryhmä on nimennyt Reijo Kivelän Cross Country-lajiryhmän lajipäälliköksi.

Lajipäällikön tehtävään valitaan edustaja aina kaksi vuotiskaudeksi. Heikki Savonen päättää työn lajipäällikkönä kaksivuotiskautensa loppuun. Moottoriliitto haluaa kiittää Heikkiä kaikesta tekemästään työstä lajin hyväksi.

Moottoriliiton lajipäällikön tehtävään nimetään henkilö aina kerhojen ehdotuksen mukaan. Lajipäällikön tehtävään oli esitetty kahta henkilöä.

Ensitöikseen lajipäällikkö kokoaa lajiryhmän, jonka kokoonpanosta tiedotamme myöhemmin.

Moottoriliitto haluaa kiittää kaikkia kerhoja ja ehdokkaita aktiivisuudesta ja toivottaa Reijo Kivelälle menestystä uudessa tehtävässä.