Moottoriliitto järjestää Motin käyttökoulutusta kerho- ja tapahtumakäyttäjille joulukuussa

30.11.2023

Moottoriliitto järjestää joulukuussa käyttökoulutusta Motti-järjestelmän käyttöön kilpailuiden järjestäjille ja kerhokäyttäjille. Molemmat koulutukset järjestetään Teams-etäyhteydellä. Kouluttajana toimii Miska Jokinen.

Kerhokäyttäjille suunnattu koulutus järjestetään maanantaina 11.12.2023 kello 17 alkaen. Koulutuksessa käydään läpi muun muassa kerhon jäsenrekisterin ja laskutuksen toimintoja.

Tapahtumakäyttäjille eli kilpailuiden järjestäjille suunnattu koulutus järjestetään keskiviikkona 13.12.2023 kello 17 alkaen. Koulutuksessa käydään läpi muun muassa kilpailun tietojen määrittelyyn sekä kilpailijoiden ilmoittautumisten hallintaan liittyviä toimintoja.

Ilmoittautuminen koulutuksiin on avoinna perjantaihin 8.12.2023 kello 12:00 saakka verkkosivuillamme

Lisätietoja koulutuksista on saatavilla alla mainittujen yhteystietojen kautta.