Moottoriliitto muistuttaa kaikkia kerhoja tarkistamaan jäsenmäärät MOTTI-palveluun

28.11.2023

Moottoriliitto haluaa muistuttaa kaikkia jäsenkerhoja siitä, että kerhokäyttäjät tarkistavat tämänhetkiset jäsenmäärät MOTTI-palvelussa. Sääntömääräisesti on jäsenkerhon velvollisuus pitää jäsenrekisterinsä ajan tasalla.

Jäsentietoja ei erikseen toimiteta Moottoriliitolle vaan tiedot päivitetään suoraan kerhokäyttäjän toimesta MOTTI-jäsenrekisteriin.

Mahdollisimman sujuvan viestinnän varmistamiseksi on myös tärkeää, että kerhot lisäävät omiin tietoihin puheenjohtajan, rahastonhoitajan ja sihteerin tiedot.

Jäsenkerhojen jäsenmaksut perustuvat jäsenmääriin ja jäsenmäärät määrittelevät myös kerhojen äänimäärän muun muassa vuosikokouksessa. Jäsenmäärät huomioidaan 1.12.2023 mukaan.

Lisätietoja on saatavilla Moottoriliiton toimistolta osoitteesta office(at)moottoriliitto.fi