Moottoriliitto on mukana MP 24 Moottoripyörämessuilla 2.-4.2.2024!

30.1.2024

Suomen Moottoriliitto on yksi näytteilleasettajista vuoden 2024 Moottoripyörämessuilla! MP-Messut kokoaa moottorikansan yhteen suurempana kuin koskaan Helsingin Messukeskukseen 2.-4.2.2024!

Moottoriliitto on näytteilleasettajana paikalla isommin kuin pitkään aikaan ja meillä on 16 lajia edustettuna isolla osastollamme! Lajeista on edustettuina Snowcross, Enduro, Circuit Racing, Jäärata, Supermoto, Mopoendurance, Motocross, Sivuvaunu-Motocross, Quad MX, Classic MX, Trial, E-Moto, Drag Racing, Cross Country ja ratalajit paikalla Speedway ja Flat Track kaluston kanssa.

Tule osastollemme 6 A 80 tutustumaan toimintaamme ja lajeihimme. Paikalla useita eri lajien lajipäälliköitä sekä lajiryhmien jäseniä. Kalustoa on esillä laidasta laitaan ja nyt pääset tutustumaan lajeihimme helposti.

Nähdään Helsingin Messukeskuksessa uudistuneilla MP 24 Moottoripyörämessuilla 2.-4.2.2024!

Lue lisää MP-Messuista: https://mp.messukeskus.com/

MOOTTORILIITON NÄYTTEILLESASETTAJAESITTELYSIVU