Puhtaasti paras ja Reilusti paras -verkkokoulutukset – Olemme sitoutuneet noudattamaan yhteisiä sääntöjä puhtaan ja reilun urheilun puolesta

10.8.2023

Kaikki Moottoriliiton parissa toimivat tahot, luottamushenkilöt ja vastuulliset, sekä kansainvälisissä kisoissa kilpailevat urheilijat. Käykää tekemässä SUEK:n laatimat Puhtaasti Paras ja Reilusti Paras -verkkokoulutukset.

SUEK (Suomen urheilun eettinen keskus) pitää rekisteriä liittotasolla. Näytetään yhdessä, että Moottoriliitto hoitaa hommansa hyvin.

Muistakaa valita rekisteröitymisen yhteydessä oikea lajiliitto. Koulutukset ja rekisteröityminen tapahtuu tämän linkin takaa: https://puhtaastiparas.fi/fi/login?returnUrl=/fi

Koulutuksen suorittamiseen kuluu noin 35 minuuttia. Puhtaasti Paras -tutkinto on voimassa kaksi vuotta ja Reilusti Paras -tutkinto on voimassa kolme vuotta. Kurssin suorittamiseksi tulee loppukoe tehdä hyväksytysti. Moottoriliitto saa SUEK:lta listan kaikista oman lajinsa koulutuksen suorittaneista henkilöistä.

Lue lisää koulutuksista verkkosivultamme: https://www.moottoriliitto.fi/urheilijat/antidoping/puhtaasti-paras-verkkokoulutus/