SML:n ajajalisenssimyynti 2018 on nyt avattu MOTTI-järjestelmässä

13.12.2017

Ajajalisenssimyynti kaudelle 2018 on avattu MOTTI-järjestelmässä

SML:n kauden 2018 ajajalisenssit ovat nyt myynnissä ja myynti on avattu uudessa SML:n MOTTI-palvelussa. Uuden palvelun myötä jäsenkerhot pystyvät hallinnoimaan omia jäsentietojaan aiempaa laajemmin ja seuraamaan muun muassa kerhon lisenssillä ajavien ajajien määrää. Sujuvan lisenssinoston varmistamiseksi on tärkeää, että lisenssinostajan jäsentiedot löytyvät järjestelmästä ja tässä jäsenkerhot ovat tärkeässä roolissa.

Lisenssin ostaminen onnistuu, kun kerho on lisännyt jäsenen henkilötiedot MOTTI-järjestelmään ja ajaja on rekisteröitynyt ja kirjautunut MOTTIin. Kirjautumisen myötä ajaja voi tulevaisuudessa hallita omia jäsentietoja laajemmin kuten muun muassa ostaa kilpailulisenssin, ilmoittautua MOTTI-järjestelmään lisättyihin kilpailuihin sekä varata kilpailunumeron. Kilpailunjärjestäjä puolestaan hyötyy sähköisestä järjestelmästä, joka tarkastaa lisenssit ja mahdollistaa kertalisenssien sähköisen myynnin ilmoittautumisen yhteydessä.

Käyttäjätunnuksena toimii jokaisen henkilön henkilökohtainen sähköpostiosoite ja laadittu salasana. Tarkemmat rekisteröitymiseen ja kirjautumiseen liittyvät tiedot löytyvät SML:n verkkosivuilta osoitteesta http://www.moottoriliitto.fi/jasenkerhoille/motti/ajajalisenssin-ostaminen/

Ohjeita ja lisätietoja on saatavilla verkkosivujen lisäksi myös SML:ta office(at)moottoriliitto.fi