SML:n talvivalmennus täydessä vauhdissa

19.1.2022

Suomen Moottoriliiton talvivalmennus 2022 on startannut hyvin käyntiin ja ensimmäiset kaksi valmennuskertaa on nyt pidetty.

Valmennus toteutetaan etävalmennuksena Teamsin välityksellä. Ensimmäisellä kerralla aiheena oli käytännön harjoitus alkuverryttelystä ja toisella kertaa luento unesta ja palautumisesta.

Osallistujien palautteet ovat olleet erittäin positiivisia ja aiheet on koettu mielenkiintoisiksi. Aiheet on valittu sen mukaan, mitkä osa-alueet usein harjoittelussa jäävät liian vähäiselle harjoittelulle tai huomiolle ja millä kuitenkin nyt ja tulevaisuudessa voidaan ajosuoritusta urheilun tutkimustiedon lisääntymisen myötä valmennuksen avulla kehittää merkittävästi.

Valmennus jatkuu tiistaisin klo 18 maaliskuun loppuun saakka poislukien hiihtolomaviikot 8-10. Valmennuskerrat tallennetaan, joten ne ovat katseltavissa myös jälkikäteen, mikäli ei pääse osallistumaan järjestämisajankohtana.

Lisätietoja Suomen Moottoriliiton verkkosivuilla, napsauta tästä