SML:n liittokokous 24.4.2016

22.3.2016

SUOMEN MOOTTORILIITON LIITTOKOKOUS 24.04.2016

SML:n vuoden 2016 liittokokous järjestetään Seinäjoella sunnuntaina 24.04.2016.

Muistutuksena liittokokouksen tärkeistä päivämääristä seuraavaa:

Edustuskelpoisuus: Jäsenyhdistys, joka on tammikuun 31. päivään mennessä suorittanut kaikki maksut edelliseltä tilikaudelta, on oikeus lähettää liittokokoukseen enintään kaksi edustajaa.

Henkilöesitykset:

Henkilöistä, joita jäsenyhdistys haluaa esittää liiton hallitukseen, tulee tehdä kirjallinen esitys ja näiltä esitetyiltä henkilöiltä tulee saada kirjallinen suostumus. Esitykset tulee toimittaa Suomen Moottoriliittoon ennen maaliskuun 1. päivää.

Hallituksen erovuorossa ovat seuraavat henkilöt:

Puheenjohtajana on toiminut Tapio Nevala (HelRC)

2. varapuheenjohtajana on toiminut Sirpa Nuuttila (SsMk).

jäsenet:

Nita Korhonen, Konneveden MK/UA ry

Sami Backman, Imatran Moottorikerho ry

Timo Kujanpää, Kauhajoen Moottorikerho ry

Kati Muotka, Enontekiön Moottorikerho ry

Seppo Suominen, Helsingin Moottorikerho ry

Markku Nissinen,Ylä-Savon Moottorikerho ry

Tiedotamme kokoukseen liittyvistä käytännön asioista kuten ilmoittautumisista SML:n verkkosivuilla osoitteessa: http://www.moottoriliitto.fi/sml/sml-liittokokoukset/liittokokous-2016/

SML ry