Snowcross lajiryhmä tiedottaa: HillClimb tapaaminen Rovaniemellä 16.08.2016

11.7.2016

HillClimb tapaaminen Rovaniemellä 16.08.2016

Moottorikelkkailun lajiryhmä järjestää kaikille avoimen HillClimb tapaamisen Rovaniemellä 16.08.2016 klo 18.00. Tapaamiseen toivotaan paljon osallistujia kilpailijoista, kelkkakerhoista ja kiinnostuneista kilpailunjärjestäjistä.

Tapaamisen tavoitteena on kerätä uudesta lajista paljon tietoa harrastajilta ja kerhoilta sekä muilta aktiivisilta tahoilta, jotta lajia voidaan kehittää. Tavoitteena on saada kilpailumuodosta mieluinen niin kilpailunjärjestäjille kuin kilpailijoillekin. Tavoitteena on myös pitää kilpailuun osallistuminen helppona ja houkuttelevana.

Viime talvena ajettiin ensimmäinen Suomen Moottoriliiton alainen HillClimb kilpailu Saariselällä, josta saatu palaute on ollut erittäin positiivista. Tulevalle kaudelle odotetaan paljon uusia kilpailunjärjestäjiä sekä jopa mahdollista Cup -sarjaa. Laji on erittäin yleisöystävällinen ja siinä on monia mahdollisuuksia. Pitkätelaisten kelkkojen myynnin kasvu viime vuosina tukee näille laitteille suunniteltua kilpailumuotoa.

Tapaamiseen tulee ilmoittautua 09.08.2016 mennessä Kati Muotkalle, kati(at)muotka.com, p. 040 558 8076

HillClimb Tapaaminen

16.08.2016