Suomisport laajenee ja uudistuu valtakunnalliseksi Sporttihauksi sekä urheilun palvelujen verkkokaupaksi – kaikki Moottoriliiton jäsenkerhot mukaan!

8.6.2023

Olympiakomitean Suomisport, yhdessä lajiliittojen kanssa, lanseeraa täysin uudistuneen Sporttihaun.

Suomisport laajenee ja uudistuu kesällä valtakunnalliseksi Sporttihauksi.

Sporttihaku on yksi paikka, mistä harrastusta etsivän on helppo löytää urheilun koko tarjoama.

Vihdoinkin urheilulla on oma lippu.fi, aivan kuten kulttuuritoimialalla on ollut jo vuosia.

Syksyllä urheiluyhteisö toteuttaa laajan, valtakunnallisen ja alueellisen harrastamisen kampanjan, mikä ohjaa suoraan Suomisportin Sporttihakuun löytämään seuran ja sen palvelut.

Lajiemme ja moottorikerhojen tapahtumat löytyvät palvelusta vain, jos Moottoriliiton alaisten lajien edustus ja järjestävä taho tai moottorikerho tuo yhdistyksensä maksuttomaan Sporttihakuun.  Sporttihaku ja näkyvyys kannattaa hyödyntää, vaikka moottorikerholla olisi jokin muu järjestelmä käytössä ja luoda moottorikerhosta yksittäinen mainostapahtuma, jolla ohjata omille nettisivuille. Tätä tilaisuutta ei kannata jättää käyttämättä!

Ensimmäistä kertaa Olympiakomitea yhdessä lajiliittojen ja aluejärjestöjen kanssa auttaa ja aktivoi suomalaisia löytämään harrastuksen seuratoiminnasta sekä tarjoamaan palvelujaan ihmisten liikuttamiseksi.

Kannustamme kaikkia osallistumaan ja tuomaan esiin oman kerhon toimintaa ja samalla tuomaan lajejamme esiin. Moottoripyöräurheilun tuominen palveluun edistää harrastamisen elinvoimaisuutta ja parhaassa tapauksessa lisää harrastajien määrä. Tehdään moottoripyöräurheilu näkyvämmäksi myös tällä tavalla!

Sytytetään yhdessä harrastamisen kipinä ja näytetään Suomelle koko liikunnan tarjoamamme.

Miten mukaan Sporttihakuun?
Helppo opas Sporttihaun käyttöön

Lue lisää Sporttihausta ja sen käyttöönotosta,

lue uutinen Sporttihausta.

Suomisport auttaa seuroja – ota yhteys asiakaspalveluun: suomisport@olympiakomitea.fi tai varaa aika Suomisport-asiantuntijalta

Faktaa Suomisportista

• Jo 300 000 organisoitua tapahtumaa
  • Miljoonaa kävijää vuosittain Suomisport-palvelussa
  • Yli 1 000 urheiluseuraa hyödyntää koko toimintansa pyörittämiseen!
  • 9 000 urheiluseuran etusivu ja perustiedot löytyvät Suomisportissa