Vuoden 2019 ajajalisenssimyynti on avattu Motti-palvelussa!

5.12.2018

Ajajalisenssimyynti kaudelle 2019 on avattu MOTTI-järjestelmässä

SML:n kauden 2019 ajajalisenssit ovat nyt myynnissä ja myynti on avattu SML:n MOTTI-palvelussa. Jäsenkerhot pystyvät hallinnoimaan omia jäsentietojaan aiempaa laajemmin ja seuraamaan muun muassa kerhon lisenssillä ajavien ajajien määrää. Sujuvan lisenssinoston varmistamiseksi on tärkeää, että lisenssinostajan jäsentiedot löytyvät järjestelmästä ja tässä jäsenkerhot ovat tärkeässä roolissa.

Lisenssin ostaminen onnistuu, kun kerho on lisännyt jäsenen henkilötiedot MOTTI-järjestelmään ja ajaja on rekisteröitynyt ja kirjautunut MOTTIin. Käyttäjätunnuksena toimii jokaisen henkilön henkilökohtainen sähköpostiosoite ja laadittu salasana. Tarkemmat rekisteröitymiseen ja kirjautumiseen liittyvät ohjeet löytyvät SML:n verkkosivuilta osoitteesta http://www.moottoriliitto.fi/jasenkerhoille/motti/ajajalisenssin-ostaminen/

Klikkaa tästä MOTTI-palveluun!!

Vuodelle 2019 Naisille on perustettu oma lisenssi, joka löytyy normaalisti ostettavien lisenssien listasta.

Lisenssien hinnat ovat:

Kaikki lajit lisenssi    410 €
Rajoitettu lisenssi    202 €
Naisten lisenssi         202 €
Nuoriso lisenssi         135 €

Harrastelisenssi          60 €

Ajajalisenssikortteja ei enää toimiteta 2019. Huomioithan, että sinun tulee erikseen tilata ajajalisenssikortti SML:sta, jos olet menossa ajamaan Suomen rajojen ulkopuolelle.

Ohjeita ja lisätietoja on saatavilla verkkosivujen lisäksi myös SML:ta office(at)moottoriliitto.fi