Sixt

Sixt, enemmän kuin autovuokraamo

Sixt on yksi maailman johtavista autovuokraamoista. Jo sadan vuoden kokemuksella ja vankkaa osaamista hyödyntäen Sixt tarjoaa monipuolisia ja korkealaatuisia autonvuokraus-, kuljettaja- ja liikkuvuuspalveluita. Sixtin toimipisteverkostoon kuuluu yli 4000 pistettä yli 100 maassa ympäri maailmaa. Sixtin autovalikoimasta löytyvät niin kätevät kaupunkiautot kuin tila- ja pakettiautotkin! Sixtiltä asiakas saa aina tarpeitaan vastaavan auton järkevään hintaan. Olet sitten lähdössä työ- tai loma-matkalle, Sixt tarjoaa käyttöösi laajan valikoiman uusimpia automalleja sekä parhaan palvelun.

Lue lisää Sixt Autovuokraamosta tai katso video.

Asiakaspalvelu 0200 111 222

Suomen Moottoriliiton jäsenetu

Suomen Moottoriliitto on valinnut Sixtin autovuokraamokumppanikseen. Liiton jäsenenä sinä vuokraat auton Sixtiltä muita edullisemmin. Varauksen teet kätevästi jäsenten omalta sivulta, joka antaa jäsenedun sisältävät hinnat kaikkiin Sixt-toimipisteisiin niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Varauksen tehtyäsi saat siitä vahvistuksen sähköpostiisi, josta löytyy myös toimipisteen tiedot vuokra-auton noutoa varten. Asiakaspalvelumme palvelee, jos sinulla on kysyttävää jo tehdystä varauksesta, menneestä vuokrauksesta tai tarvitset teknistä tukea. Hinnat ja varaukset vain Moottoriliiton jäsensivulta. Jäsenhinnat ovat voimassa toistaiseksi ja niitä ei voi yhdistää muihin tarjouksiin tai etuihin. Varaudu todistamaan jäsenyytesi autoa noutaessasi.

Klikkaa tästä jäsensivulle