Ilmoittautuminen MM- ja EM-Snowcross osakilpailuun 13.-14.4.2024 Joensuussa!

21.2.2024

Kilpailunlisämääräys EM- ja MM-luokille koskien Joensuun snowcross-kilpailua on julkaistu!

Suurin muutos tänä vuonna EM-kilpailua koskien on se, että kilpailu on avoin. Eri mailla ei ole maakohtaisia ajajakiintiöitä osallistujamäärän osalta, kuten aiemmin.

Kaikki halukkaat voivat ilmoittautua EM-luokkiin ja osallistua kilpailuun arvioiden oma soveltuvuutensa kilpailun taso huomioiden. Moottoriliiton ohjeistus osallistumiseen on vähintään Pro Lite -taso.

EM-kilpailun osalta alaikäraja on 16 vuotta ja ajajan tulee olla täyttänyt 16 vuotta ennen kilpailua. Tämä siis poikkeuksena Suomen sääntöihin, jossa riittää, että täyttää saman vuoden aikana kilpailuluokan mukaisen ikärajan. Ikäraja on ehdoton, eikä FIM Europe myönnä siihen poikkeuksia.

Kilpailun lisämääräykset on julkaistu:

EM-kalenteri ja lisämääräys: FIM-E/Snowcross

MM-kalenteri ja lisämääräys: FIM/Snowcross

Kilpailun viralliset verkkosivut https://mmsnowcrossjoensuu.fi avautuvat lähiviikkoina.

Ilmoittautumisen FIM ja FIM-E virallisilla lomakkeilla. Entry -lomakkeet ja lisämääräykset löydät tämän sivun lopusta.

Toimitathan lomakkeen sähköisesti täytettynä Moottoriliiton toimistolle viimeistään 21.3.2024! Kansainvälisten lisenssien tilaaminen kannattaa tehdä saman aikataulun puitteissa.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot liittyen ilmoittautumiseen:

Maria Välimäki

Urheilusihteeri