Infotilaisuudet kilpailun järjestäjille sekä tuomaristoille järjestetään etäyhteyksin tammikuussa 2024

27.12.2023

Moottoriliitto järjestää tammikuun aikana infotilaisuudet vuoden 2024 kilpailuita järjestäville moottorikerhoille sekä kilpailuiden tuomaristotehtävissä toimiville. Tilaisuuksien tavoitteena on käydä yhdessä keskustelua kilpailutoimintaan liittyvistä asioista, lisätä eri kilpailun järjestäjien välistä vuoropuhelua sekä informoida esimerkiksi sääntöihin ja käytäntöihin tehdyistä muutoksista.

Kilpailun järjestäjien infotilaisuus järjestetään tiistaina 16.1.2024 kello 18-20. Ilmoittautuminen on avoinna maanantaihin 15.1.2024 kello 14:00 saakka.

Kilpailuiden valvojille ja tuomaristoille infotilaisuus järjestetään keskiviikkona 17.1.2024 kello 18-20. Ilmoittautuminen on avoinna tiistaihin 16.1.2024 kello 14:00 saakka.

Molemmat tilaisuudet järjestetään Teams-etäyhteydellä. Osallistumislinkki lähetetään kaikille ilmoittautuneille viimeistään tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Lisätietoa infotilaisuuksista saa Moottoriliiton kerhotoiminnan kehittäjältä, Miska Jokiselta, alla olevien yhteystietojen kautta. Mahdollisia kysymyksiä tai kommentteja tilaisuuteen voi esittää myös ilmoittaumislomakkeella.