SML:n liittokokouksen 2023 materiaalit on julkaistu - liittokokousedustajat tulee ilmoittaa huhtikuun loppuun mennessä!

30.4.2023

SML:n vuoden 2023 liittokokouksen materiaalit on nyt julkaistu. Liittokokoussivulle on nyt lisätty kokouksen työjärjestys sekä liitteet kaikkien nähtäville.

Kaikille jäsenille lähetetään myös erillinen ilmoitus materiaaleista SML:n motti jäsenrekisterin kautta.
SML:n sääntöjen mukaisesti kokouksen työjärjestys ja liitteet tulee julkaista vähintään kaksi viikkoa ennen liittokokouspäivää.

Liittokokousedustajat on ilmoitettava huhtikuun loppuun mennessä

Samalla haluamme muistuttaa kaikkia jäsenkerhoja liittokokouskutsussa määritellyistä ilmoittautumisohjeista. Liittokokousedustajien on ilmoittauduttava kokouskutsussa julkaistun linkin kautta sähköisellä ilmoittautumislomakkeella viimeistään huhtikuun loppuun (30.4.2023) mennessä.

Lisäksi kerhon tulee toimittaa allekirjoitettu ja täytetty valtakirja SML:n toimistolle osoitteeseen office@moottoriliitto.fi. Valtakirja löytyy kokouskutsun liitteenä. Tarkemmat ilmoittautumisohjeet löytyvät kerhoille toimitetusta liittokokouskutsusta. Kokouskutsu on julkaistu myös liittokokoussivulla.

Valtakirjaan tulee merkitä kerhon hallituksen nimeämät kokousedustajat (max 2 hlö)

Lisätietoa liittokokouksesta ja ilmoittautumiseen liittyvistä asioista saat tarvittaessa SML:n toimistolta.

Liittokokoussivu

SML ry