Liittokokous 2023 – Jännittävä vaali ja tärkeitä päätöksiä viikonloppuna Vierumäellä!

5.5.2023

Suomen Moottoriliiton liittokokous järjestetään Vierumäen urheiluopistolla, hotelli Fennadassa lauantaina 6.5.2023. Liittokokous päättää tärkeistä asioista ja lisäksi hallituspaikat ovat nyt jaossa.

Pitkästä aikaa liittokokoukseen on ilmoittautunut ennätysmäärä jäseniä! Nelisen kymmentä jäsenkerhoa on ilmoittaneet edustajansa paikalle ja hallitusvaaliin on ehdolla yhteensä 12 henkeä! Tämä kielii hyvästä vireestä ja aidosta kiinnostuksesta liiton ja kerhojen tulevaisuutta kohtaa. Niin Moottoriliitto kuin mikä tahansa liitto tarvitsee aktiivisia jäseniä. Onkin ollut hieno huomata, että ehdolle hallitukseen on lähtenyt iso joukko aktiivisia ihmisiä. Heidän esittelynsä voit lukea kotisivuiltamme. Löydät linkin tekstin lopusta!

Kokous on ensimmäinen kunnollinen live-kokous sitten menneiden korona-aikojen! Kiva nähdä ihmisiä ihan kasvotusten! Näistä ajoista oppineena, on digitaaliset sovellukset otettu hienosti käyttöön ja osa osallistuukin kokoukseen Zoom -sovelluksen välityksellä. Äänestys hoituu sähköisessä Hejmo-äänestyspalvelussa.

Verkkosivuiltamme löydät liittokokouksen työjärjestyksen, vuosikertomuksen vuodelle 2023 ja muuta liittokokoukseen liittyvät aineistot.

Kuulumiset ja tunnelmat kokouksen jälkeen tiedotetaan vielä lauantain aikana.  Pysy kuulolla!

TUTUSTU EHDOKKAISIIN JA MATERIAALEIHIN!