Liittokokous 2024 järjestetään 5.5.2024 Helsingissä – Henkilöesitykset tulee jättää 29.2.2024!

13.2.2024

Suomen Moottoriliitto ry:n liittokokous järjestetään Suomen Moottoriliiton sääntöjen mukaisesti 5.5.2024 Helsingissä. Kokouksen esityksiin liittyvät päivämäärät on hyvä huomioida ajoissa! Henkilöesitykset toimitetaan jäsenkerhon vahvistamana Moottoriliiton toimiston osoitteeseen office@moottoriliitto.fi.

Henkilöistä, joita jäsenyhdistys haluaa esittää liiton hallitukseen, tulee tehdä kirjallinen esitys ja näiltä esitetyiltä henkilöiltä tulee saada kirjallinen suostumus. Esitykset tulee toimittaa Suomen Moottoriliittoon ennen maaliskuun 1. päivää. (office@moottoriliitto.fi).

Lisätietoja liittokokoukseen ja Suomen Moottoriliiton sääntöihin liittyen on saatavilla SML:n toimistolta osoitteesta office@moottoriliitto.fi. SML:n ry-säännöt

Liittokokoukseen liittyvät aineistot ja esitykset julkaistaan kotisivuillamme LIITTOKOKOUS 2024