Liittokokous 2024 järjestetään 5.5.2024

25.1.2024

Moottoriliiton liittokokous 2024 järjestetään 5.5.2024 Helsingissä. Kokouspaikkana toimii Kuutio Auditorio Haagassa. Kuutio Auditorion osoite on Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki.

Kokoukseen voi osallistua etänä. Jokainen jäsenkerho voi lähettää 2 edustajaa kokoukseen.

Kokouksessa valitaan aina 6 hallituksen jäsentä erovuoroisten tilalle. Tänä vuonna valitaan hallituksen jäsen yhdelle vajaalle kaudelle sekä Moottoriliiton puheenjohtaja ja 2. varapuheenjohtaja paikat ovat haettavissa.

Lisätietoja liittokokoukseen ja Suomen Moottoriliiton sääntöihin liittyen on saatavilla Moottoriliiton toimistolta osoitteesta office@moottoriliitto.fi.

Suomen Moottoriliitto ry:n löydät täältä: SML:n ry-säännöt

Liittokokous 2024 kotisivulle päivittyy myöhemmin kokouksen esityslista ja muut liitteet.

Muistutuksena liittokokouksen tärkeistä päivämääristä seuraavaa:

Edustuskelpoisuus:
Jäsenyhdistys, joka on tammikuun 31. päivään mennessä suorittanut kaikki maksut edelliseltä tilikaudelta, on oikeus lähettää liittokokoukseen enintään kaksi edustajaa.

Esitykset:
Asiat, jotka liiton jäsenyhdistys haluaa käsiteltäväksi liittokokouksessa, on pitänyt esittää kirjallisesti liiton hallitukselle ennen helmikuun 1. päivää. (office@moottoriliitto.fi )

Henkilöesitykset:
Henkilöistä, joita jäsenyhdistys haluaa esittää liiton hallitukseen, tulee tehdä kirjallinen esitys ja näiltä esitetyiltä henkilöiltä tulee saada kirjallinen suostumus. Esitykset tulee toimittaa Suomen Moottoriliittoon ennen maaliskuun 1. päivää. (office@moottoriliitto.fi).

Erovuoroiset:

Erkki Heikkinen, Vantaan Moottorikerho ry

2. varapuheenjohtaja

Outi Kalliomäki, Hämeen Moottorikerho ry

Erovuorossa olevat hallituksen jäsenet:

Lainkari Jukka, Lapin Moottorikelkkailijat ry

Kakko Jorma, Kangasalan Moottorikerho ry