Osaava kerhotoimija -koulutus

Osaava kerhotoimija -koulutussarja on Moottoriliiton uusi kerhojen hallitusjäsenille ja vastuuhenkilöille tarkoitettu koulutus, jossa keskitytään yhdistystoiminnan perusasioihin, kuten yhdistyksen hallintoon, talouteen ja kokouskäytäntöihin. Koulutussarjan tavoitteena on vahvistaa kerhotoimijoiden osaamista sekä parantaa kerhotoiminnan laatua.

Kouluttajana toimii Moottoriliiton kerhotoiminnan kehittäjä Miska Jokinen. Koulutus on maksuton.

Koulutustilaisuudet

Maanantaina 6.5.2024 kello 17:00-19:30 käsitellään yhdistyksen hallintoa ja päätöksentekoa. Mitä yhdistyksen säännöissä tulee olla? Mitkä ovat yhdistyksen hallituksen vastuut ja tehtävät?

Tiistaina 14.5.2024 kello 17:00-19:30 käsitellään yhdistyksen talouteen liittyviä asioita. Miten budjetti olisi hyvä rakentaa? Entä mitä asioita kirjanpidossa tulee huomioida?

Keskiviikkona 22.5.2024 kello 17:00-19:30 käsitellään kilpailutapahtuman järjestämistä. Millainen olisi hyvä aikataulu tapahtuman järjestämisessä? Mitä tapahtuman järjestämisessä tulisi muistaa?

Kaikkiin kolmeen koulutustilaisuuteen osallistuneille toimitetaan erillinen todistus koulutusten suorittamisesta.

Ilmoittautuminen

Koulutuksiin ilmoittautuminen on avoinna tiistaihin 30.4.2024 kello 15:00 saakka. Ilmoittaudu mukaan koulutuksiin! »

Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Sama osallistumislinkki toimii kaikissa koulutustilaisuuksissa.

Lisätiedot

Moottoriliiton kerhotoiminnan kehittäjä, Miska Jokinen, antaa mielellään lisätietoja koulutussarjaan liittyen. Hänen yhteystietonsa löydät alta.