Ilmoittautuminen ja rekisteröityminen FIM nuorten Motocross MM- ja CUP- kisaan Romaniaan

24.5.2023

Päivitetty 29.5.2023

FIM on ilmoittanut sivuillaan ilmoittautumisesta Romaniassa ajettavaan FIM 85 cc & 125 cc Junior Motocross World Championship - ja FIM 65 cc Junior Motocross World Cup -kisan ilmoittautumiskäytännöt.

Ennen ilmoittautumista on hyvä kerrata säännöt. Ne ovat luettavissa tässä alla englanniksi.

2023 FIM Junior Motocross World Championship/Cup Regulations

current FIM Technical Rules Motocross

Vaihe 1: Tarkistathan, että osallistuva kuljettaja on suorittanut SUEK:n Puhtaasti Paras- ja Reilusti Paras- koulutukset.

Vaihe 2: Tarkistathan, että kuljettajalla on KV-lisenssit kunnossa Moottoriliiton kautta. Ilmoittautumiset halukkuudesta osallistua kilpailuun tehdään suoraan Moottoriliittoon maakiintiöiden vuoksi. Kukin maa voi ilmoittaan 5 kuljettajaa kilpailuun. SML tekee valinnat.

Vaihe 3: Rekisteröityminen kilpailijaksi tapahtuu verkossa: https://fim-rider-registration.com/federationloginrequests. Jos kuljettaja ajoi kilpailussa vuonna 2022, ei rekisteröitymistä tarvitse tehdä uudestaan.

Rekisteröitymiset tulee tehdä ennen 6.6.2023!

Luethan kilpailun lisämääräyksen liitteistä alta.

Epäselvissä tilanteissa voit olla yhteydessä Moottoriliiton toimistoon.

Puh: 0207 789 960

Sähköposti: office@moottoriliitto