ISDE 2022 -kerhojoukkueiden ilmoittautuminen ja huolto

21.4.2022

ISDE 2022 CLUB TEAM HUOLTO ASIAA 29.8 – 3.9.2022  Le Puy en VeleyLe, France

Kerhojoukkueiden ilmoittautuminen 9.5.2022 mennessä moottoriliittoon maria.valimaki@moottoriliitto.fi. Ilmoittautumisen lisäksi pyydetään myös ilmoitus, onko joukkueenne maajoukkueen huollossa vai onko teillä jonkun tehtaan vuokrapyörä tai huolto ostettuna. Jos ulkopuolinen huolto hankittuna, niin kaikki huolto tapahtuu ko. palvelun tarjoamalla alueella.

Ilmoittautumishinnasto, napsauta tästä

Oheinen info ISDE 2022 CLUB TEAM HUOLTO ASIAA

Pyörän kuljetus 200,- ja huolto 1300,- (sisältää bensa, juoma, eväät huoltopaikoilla ja 1 ruoka/päivä varikolla)
Hinta 1500,- € / pyörä eli yhteensä 4500,- € / Club team
Suomen Moottoriliitto ry laskutta tämän teiltä yhteistyösopimuksena 1kk ennen matkalle lähtöä. (Kontissa rajallinen määrä tilaa)

Club Teamin pitää tuoda 1 hlö paikalle hoitamaan kaikkien joukkueiden huoltoasioita.

Kontti pakataan Tammer Brands Oy pihassa. (VK.33) ??.08.2022  klo ??:??

Taipaleentie 5 13430 Hämeenlinna

Pyörät pitää olla pakattuna laatikkoon.
Mitat ovat tarkat ja ne ovat ulkomittoja, pituus 2000mm, leveys 500mm, korkeus 1100mm. Sivuille ja päätyihin reiät, joista laatikkoa saa nostettua.

Pyörän on oltava rekisteröity, ei punakilpinen, ja lisäksi katsastuksessa tarvitaan alkuperäinen rekisteriote, rekisterikilpi, green card, ajokortti, lisenssi ja passi.

Kuljettajat huolehtivat ja kustantavat itse lisenssin, passi-, vakuutus ym. matka-asiakirjat (HUOM!!! myös kontissa kuljetettavat tavarat ovat omistajiensa vastuulla)

Kuljettajat kustantavat tarvitsemansa varaosat, tarvikkeet, renkaat ym. ajamiseen liittyvät kulut. Huoltoa varten tulee kaikki tavarat olla selkeästi merkattuja, ilmanputsareita täytyy olla jokaisella vähintään 12 kpl. Bensakannuja ei tarvita, rengaspukeista ja pyörien pukeista tarkistetaan, monta tarvitaan ja sovitaan niistä myöhemmin. Työkaluja ei myöskään tarvi ottaa mukaan, ainoastaan pyöräkohtaiset erikoistyökalut

Maajoukkueiden alustava matkustusaikataulu: Avoinna

Suomen Enduro Maajoukkueen psta