Juhani Halme valittiin jatkokaudelle FIM Europen hallitukseen. Kuulumisia FIM Europen vuosikokouksesta Romanian Bukarestista

4.7.2022

FIM Europen vuosikokous järjestettiin 1.7.2022 Romaniassa, Bukarestissa. Kokouksessa valittiin 8 jäsentä FIM Europen hallitukseen. SML:n edustajana hallitukseen on aiemmin valittu SML:n kunniapuheenjohtaja Juhani Halme. Kokouksessa oli odotettavissa tiukka vallit, sillä jäsenmaat olivat esittäneet yhteensä 12 jäsentä vapaana oleville 8 hallituspaikalle. Toisen vaalikierroksen jälkeen tulokset olivat selvillä ja FIM:n vuosikokouksessa koolla olevat jäsenmaat olivat äänestänyt myös Juhani Halmeen uudelle hallituskaudelle. SML haluaa onnitella Juhani Halmetta valinnasta!!

Pohjoismaiden näkökulmasta kokous on onnistunut, sillä myös Norjan ehdokas Roy Wetterstad valittiin FIM E hallitukseen uutena edustajana. Näin pohjoismailla on vahva edustus Euroopan liiton hallituksessa.

Lisäksi Suomen ehdokkaista Enduro -komissio edustaja Hannu Häkkälä ja Touring -komission Jukka Lainkari nimettiin jatkokaudelle komission jäseninä.

Tapio Nevala nimettiin vuosikokouksen yksimielisellä päätöksellä uudestaan yhdeksi kolmesta Euroopan liiton tilintarkastajasta (Auditor).

Onnittelut kaikille Suomen edustajille valinnan johdosta!

SML ry