MK-lajien lajipäällikkö tiedottaa lajiryhmän kokoonpanon päivityksistä

2.3.2021

Snowcross -lajipäällikkö tiedottaa

Lajiryhmän kokoonpano sekä toimintatapa muuttuu 1.3.2021 lähtien. Olen syvästi pahoillani kaikesta turhasta epätietoisuudesta, mitä lajin ympärillä on ollut koronan lisäksi tällä kaudella.

Epäselvyyksiä, viivästymisiä, ristiriitoja ja ylimääräistä murhetta monelle harrastajalle ilman aihetta. Toivoisin, että kaikille tulisi nyt selväksi lajiryhmän toimintatapa. Lajiryhmän kokouksien pöytäkirjoihin kiinnitetään enemmän huomiota ja päätökset ovat jokaisen saatavilla kokouksen jälkeen heti, kun kaikki jäsenet ovat pöytäkirjan kuitanneet. Erityispyynnöt julkaistaan ilman henkilötietoja. Tulemme ottamaan käyttöön sähköpostiosoitteen, johon voi laittaa kommentteja, palautetta, ja mitä vain lajiin liittyvää.Toivon, että ylimääräinen lajin ympärillä oleva keskustelu siistiytyisi ja voisimme yhdessä näyttää lajin parhaat puolet, kannustaa toisiamme ja auttaa kisakavereita eteenpäin. Riitelemällä emme pysty asioita ratkaisemaan.

Erittäin antoisaa kisakautta kaikille ja muistakaa noudattaa viranomaisten ja järjestäjien ohjeita, jotta lajimme ei saa ylimääräistä huonoa mainosta koronan aiheuttamien haasteiden osalta. Tsemppiä kaikille ja mukavaa loppukautta.

Erkki Misikangas
MK-lajiryhmän lajipäällikkö

Lajiryhmän päivitetty kokoonpano 2.3.2021 alkaen
Erkki Misikangas lajipäällikkö