Moottoriliiton johtoryhmä kokoontui 24.8.2023

30.8.2023

Johtoryhmän tehtävänä on valvoa ja konsultoida operatiivista toimintaa yhdessä pääsihteerin kanssa, hallituksen tekemien strategisten linjausten mukaisesti.

Moottoriliiton johtoryhmä kokoontui käymään läpi taloustilanteen puolivuotiskatsauksen ja pääsihteerin tilanneraportin. Johtoryhmä totesi taloustilanteen olevan tiukka ja budjetissa tulee jatkossakin noudattaa tarkkaa kuluseurantaa. Talouden osalta on tavoitteena pysyä budjetissa.

Johtoryhmä keskusteli kattavasti viestintäsuunnitelmasta ja todettiin, että viestinnän työryhmän tulee kiteyttää viestinnän strategiaa ja tarkentaa viestintäsuunnitelmaa selkeämpiin kokonaisuuksiin, tavoitteisiin ja toimenpiteisiin Moottoriliiton strategian edistämiseksi.

Johtoryhmä kaipaa myös täydennystä. Johtoryhmään haetaan henkilöistä, joilla on tapahtumatuotannon näkemystä ja kokemusta. On tärkeää, että johtoryhmässä on henkilöitä, joilla on näkemystä ja ymmärrystä moottoriurheilun nykytilasta, halua ja kykyä ja ennen kaikkea motivaatiota tehdä työtä toiminnan eteenpäin viemiseksi.

Moottoriliiton johtoryhmän seuraava kokous järjestetään 28.10.2023