Muistutus kaikille jäsenkerhoille SML:n liittokokoukseen ilmoittautumisesta. Ilmoittautuminen liittokokoukseen 6.5.2021 mennessä

20.4.2021

Hyvät SML:n jäsenkerhot!

SML:n liittokokous 2021 järjestetään ensimmäisen kerran kokonaan etäjärjestelyin toukokuussa 11.5.2021 ja kaikilla kerhoilla on mahdollisuus olla mukana liittokokouksessa oman kerhon edustajan kautta. Ennakkoilmoittautuminen tulee tehdä SML:n toimiston sähköpostiosoitteeseen 6.5.2021 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee toimittaa verkkosivuilta kokouskutsun yhteydestä löytyvät valtakirja jäsenyhdistyksen nimenkirjoittajan täyttämänä.

SML kannustaa kaikkia jäseniä lähettämään edustajan kokoukseen. Ilmoittautumisohjeet ja kokouskutsu löytyy SML:n verkkosivuilta osoitteesta:

Liittokokouksessa on hyvä mahdollisuus kuulla SML:n viimeisen vuoden kuulumiset toiminnan ja talouden osalta ja osallistua moottoriurheiluyhteisön tärkeään yhteiseen keskusteluun.

Lisätietoja liittokokouksesta on saatavilla myös SML:n toimistolta osoitteesta office@moottoriliitto.fi

Kunnioittaen

Ville Salonen