Muutoksia kilpailulupien ja toimitsijalisenssien toimittamiseen

9.6.2023

Olemme tehneet pieniä muutoksia liittyen SML:n kilpailulupa- ja toimitsijalisenssikäytäntöihin.

Lisäämme kilpailulupatodistuksen suoraan Mottiin kilpailutapahtuman sisäisiin liitteisiin, josta se on helposti kilpailun vastuuhenkilöiden saatavilla.

Olemme päättäneet luopua muovisista toimitsijalisenssikorteista, sillä toimitsijalisenssien tiedot löytyvät Motin kautta. Kilpailun järjestäjä sekä valvoja/tuomari voi tarkistaa toimitsijalisenssin voimassaolon jo etukäteen Motista kilpailutapahtuman Toimitsijat-välilehdeltä. Onkin erittäin tärkeää, että jokainen jäsenkerhon sääntöjen mukaisesti hyväksytty jäsen löytyy Motin jäsenrekisteristä, jotta voimme liittää henkilölle toimitsijalisenssitiedot.

Lisätietoa muutoksista on saatavilla SML:n toimistolta (office@moottoriliitto.fi) tai 0207 789 960.

Suomen Moottoriliitto ry