SML esittelee jäsenistölle vuonna 2021 käynnistetyn strategiatyön vaiheita ja tuloksia 5.4.2022 järjestettävässä webinaarissa

24.3.2022

Suomen Moottoriliitto ry järjestää jäsenyhdistyksille infotilaisuuden uuden strategian uudistamiseen tähtäävän työn etenemisestä ja vuoden 2021 aikana tehdyistä toimista. Tavoitteena on kertoa jäsenistölle missä tällä hetkellä mennään ja mitä asioita työn myötä on noussut esille.

SML:n liittokokous 2021 antoi hallitukselle tehtäväksi SML:n organisaatiorakenteen ja toiminnan strategian tarkastelun ja päivittämisen. Tehtävää koordinoimaan nimettiin ulkoinen selvityshenkilö ja työ käynnistettiin heti kesällä 2021. Syksyn aikana työtä vietiin eteenpäin yli 50 mukaan kutsutun moottoriurheilun, median ja kerhotoiminnan asiantuntijan tuella ja SML:n strategian uusi suunta valmistui syksyllä 2021. Loppuvuoden ja alkuvuoden aikana työtä on viety eteenpäin erillisiin osa-alueisiin keskittyvien työryhmien toimesta ja nyt on aika antaa välitilinpäätös SML:n jäsenistölle tähän mennessä toteutetuista toimista.

SML kutsuu kaikki halukkaat mukaan webinaariin 5.4.2022 klo 17.00 alkaen. Pyydämme osallistujilta rekisteröitymisen etukäteen, jotta pystymme varautumaan osallistujamäärään. Rekisteröityminen tehdään osoitteessa https://zoom.us/meeting/register/tJIqce6tpz8pE93F9PHApa_c9QcJL4JBzP5n.

Tilaisuudessa ovat mukana SML:n puheenjohtaja, pääsihteeri, sekä eri osa-alueiden työryhmien edustajia esittelemässä vuoden 2021 ja 2022 toimenpiteitä ja tulevien vuosien tavoitteita.

Tervetuloa mukaan!

Suomen Moottoriliitto ry