Liittokokous 2024 - Tärkeitä päivämääriä

19.12.2023

Suomen Moottoriliitto ry:n liittokokous järjestetään Suomen Moottoriliiton sääntöjen mukaisesti huhti-toukokuun aikana. Kokouksen esityksiin liittyvät päivämäärät on hyvä huomioida ajoissa ja tällä sivulla julkaistaan ajankohtaista tietoa vuoden 2024 liittokokouksen asia- ja henkilöesitysten ajankohdista. Kaikki asiaesitykset ja henkilöesitykset toimitetaan jäsenkerhon vahvistamana Moottoriliiton toimiston osoitteeseen office@moottoriliitto.fi.

Lisätietoja liittokokoukseen ja Suomen Moottoriliiton sääntöihin liittyen on saatavilla SML:n toimistolta osoitteesta office@moottoriliitto.fi.
SML:n ry-säännöt

Liittokokous 2024 tarkempi ajankohta ilmoitetaan pian.

Liittokokous 2024 kotisivu

Muistutuksena liittokokouksen tärkeistä päivämääristä seuraavaa:

Edustuskelpoisuus:
Jäsenyhdistys, joka on tammikuun 31. päivään mennessä suorittanut kaikki maksut edelliseltä tilikaudelta, on oikeus lähettää liittokokoukseen enintään kaksi edustajaa.

Esitykset:
Asiat, jotka liiton jäsenyhdistys haluaa käsiteltäväksi liittokokouksessa, on pitänyt esittää kirjallisesti liiton hallitukselle ennen helmikuun 1. päivää. (office@moottoriliitto.fi )

Henkilöesitykset:
Henkilöistä, joita jäsenyhdistys haluaa esittää liiton hallitukseen, tulee tehdä kirjallinen esitys ja näiltä esitetyiltä henkilöiltä tulee saada kirjallinen suostumus. Esitykset tulee toimittaa Suomen Moottoriliittoon ennen maaliskuun 1. päivää. (office@moottoriliitto.fi).

Erovuoroiset:

Erkki Heikkinen, Vantaan Moottorikerho ry

2. varapuheenjohtaja

Outi Kalliomäki, Hämeen Moottorikerho ry

Erovuorossa olevat hallituksen jäsenet:

Lainkari Jukka, Lapin Moottorikelkkailijat ry

Kakko Jorma, Kangasalan Moottorikerho ry