Muistutus kilpailunjärjestäjille Lippu.fi -lipunmyyntipalvelun käyttämisestä kilpailuissa

4.3.2022

SML on tehnyt vuonna 2021 Lippu.fi- palvelun kanssa kolmivuotisen liittotason yhteistyösopimuksen. Sopimuksen myötä Lippu.fi -palvelu on ainoa lipunmyyntipalvelu, jota voidaan käytää tapahtumiin liittyvässä ennakkolipunmyynnissä. SML haluaa muistuttaa kaikki kilpailunjärjestäjiä voimassa olevasta sopimuksesta ja sen huomioimisesta kilpailuja järjestettäessä. SML on sopimuksen myötä sitoutunut ohjaamaan kaikki kilpailukalenterin kilpailuluvalla järjestettävät kilpailut, joissa ennakkolipunmyyntiä toteutetaan, Lippu.fi palveluun ja sopimuksen myötä tämä koskee kaikkia järjestettäviä tapahtumia.

Sopimus on solmittu auttamaan ja tukemaan tapahtumien järjestäjiä ja sopimus tuo etuja sekä näkyvyyttä kaikille kilpailunjärjestäjille Lippu.fi-palvelun laajoissa viestintäkanavissa. Sopimus ja lipunmyynnin ohjaaminen lippu.fi-kanavaan tukee myös muuta SML:n varainhankintatyötä moottoriurheilun hyväksi. Palvelun käyttö edistää myös koko moottoriurheilun näkymistä Suomessa lajista riippumatta. Palvelun käytöstä ei aiheudu järjestäjälle kuluja. Myös lukulaitteet toimitetaan järjestäjille kuluitta käytännön järjestelyjen tueksi. Laitteet tulee vain tilata kerhon toimesta ajoissa.

Lippu.fi asiakaspalvelu ja SML:n toimisto auttavat kerhoja parhaalla mahdollisella tavalla, jotta lipunmyynnin avaaminen onnistuu mahdollisimman sujuvasti. Lisätietoja palvelun käyttöönotosta saa SML:n toimistolta sekä lippu.fi asiakaspalvelusta.

Alla ohjeitus Lippu.fi palvelun käyttöön.

SML ry