SML aluevalmennus on startannut myös Lounais-Suomessa

21.5.2021

Vuonna 2015 Etelä-Suomessa alkanut motocrossin aluevalmennus on nyt rantautunut Lounais-Suomeen. Juuri alkaneessa valmennusjaksossa parikymmentä kuskia hioo taitojaan Miska Aaltosen valmennuksessa. Miska Aaltonen on oman pitkän, kansainvälisen huippu-urheilu-uransa jälkeen kouluttautunut Vierumäen Urheiluopistossa ammattivalmentajaksi. Valmennuskerroilla kuskin tasosta riippuen edetään ajamisen perusasioista kohti turvallista vauhdin lisäämistä. Valmennukseen voi osallistua lajin aloittelija, omaksi ilokseen ajava harrastaja tai kilpakuski.

Valmennuksen alkukesän (touko-kesäkuu) jaksossa harjoitellaan yhdessä 6 viikon ajan. Heinäkuu on taukoa valmennuksesta, jolloin kukin treenaa itsekseen ja elokuussa alkaa valmennuksen 9 viikon pituinen syyskausi (elo-syyskuu). Valmennuksia voi ottaa oman toiveensa mukaan 1-2 kertaa viikossa.

”Hienoa, että aluevalmennus on ottanut tuulta purjeisiin myös Lounais-Suomen alueella. Kiitos kuuluu Miska Aaltoselle sekä alueen kerhoille aktiivisuudesta! Nyt alkanut kerhovalmennuksen yhteistyö tarjoaa ohjattua ja tasokasta valmennusta kaikille halukkaille Lounais-Suomen alueella! -kiittelee SML:n pääsihteeri Ville Salonen.

Alkukesän valmennusjaksoa on jäljellä vielä 10 valmennuskertaa (5 viikon aikana), joten halukkaat ehtivät vielä mukaan porukkaan. Lisätietoa löytyy ja ilmoittautuminen tapahtuu Suomen Moottoriliiton nettisivujen kautta https://www.moottoriliitto.fi/ajajille/valmennut/aluevalmennus-2021-lounais-suomi-miska-aaltonen/

Aluevalmennus