Uutisia MOTTI-järjestelmän kehitystyöhön liittyen

31.10.2018

Motti-palvelu otetaan joulukuun alusta yhä laajemmin käyttöön, kun lisenssien myynti kaudelle 2019 aloitetaan kuun alkupuolella. On erityisen tärkeää, että kerhot päivittävät joulukuun alkuun mennessä jäsenrekisterit ajan tasalle, jotta lisenssinosto tulevalle vuodelle käynnistyy sujuvasti. Vuonna 2019 ei enää toimitsijakortteja toimiteta automaattisesti lisenssin ostaneille, vaan lisenssitieto löytyy aina Motti-järjestelmästä. Myös ilmoittautumisjärjestelmä tarkistaa lisenssien voimassaolon järjestäjän puolesta.

Kilpailunhallintajärjestelmän kehitystyöt ovat loppusuoralla ilmoittautumisjärjestelmän ohella ja vuoden 2019 toimenpiteistä ja uudistuksista tiedotetaan pikaisesti lähiviikkoina yksityiskohtaisella tiedotteella.

Järjestelmän käyttö on herättänyt palautetta niin puolesta kuin vastaankin, mutta strategiatyön yhteydessä toteutetun kyselyn myötä olemme saaneet palautetta Motti-palvelun tarpeellisuudesta ja että olemme oikealla tiellä. SML pyrkii huomioimaan kaikki jäsenistöltä saamansa palautteet, jotta järjestelmä lopullisessa muodossaan palvelisi hyvin niin yksittäistä kerhon jäsentä, kerhokäyttää kuin kilpailunjärjestäjääkin.

Järjestelmää kehittäminen tulee olemaan jatkuva toimenpide. Monet palvelut päivittyvät sitä mukaan, kun järjestelmää kehitetään saadun palautteen perusteella. Otamme mielellämme palautetta vastaan osoitteeseen office@moottoriliitto.fi.