SML mukana American Car Show 2016 -messuilla

29.2.2016

SML kokoaa messuille lajiesittelyn yhteistyössä lajiryhmien kanssa. SML osaston lisäksi tarjolla on paljon nähtävää!

American Car Show uutuutena Motorsport 2016!

Tämän vuoden uutuus on monipuolinen Motorsport 2016 -näyttely, jonka FHRA toteuttaa yhteistyössä Suomen Moottoriliiton (SML) ja AKK Motorsportin kanssa. Näyttelyssä on esillä moottoriurheilun koko kirjo moottoriurheilujärjestöistä ja -seuroista kerhoihin ja tiimeihin, kilpailijoista kilpa- ja harrastuskalustoon, varusteista varaosiin ja tarvikkeisiin, viritys- ja huoltopajoista välinekauppiaisiin, alan tapahtumat ja niiden järjestäjät sekä muut alan tuotteet ja palvelut.

VIP-/KUTSUVIERAS- JA LEHDISTÖTILAISUUS PERJANTAINA 25.3.

FHRA järjestää perinteiseen tapaan VIP-/kutsuvieras- ja lehdistötilaisuuden näyttelyn avajaispäivänä, Pitkäperjantaina 25.3. maaliskuuta.

LIPUT ja AIKATAULU:

Perjantai 25.3. kello 12.00 – 18.00

Lauantai 26.3. ja sunnuntai 27.3. kello 10.00 – 18.00

Maanantai 28.3. kello 10.00 – 16.00

Päivälippu, 16-vuotiaasta lähtien 28€
Päivälippu, 7-15-vuotiaat 18€
Kokoaikaranneke 38€
Lapset alle 7v ilmaiseksi.

Liput myy ennakkoon Tiketti!

Seuroilla ja kerhoilla on mahdollisuus ostaa kutsuvieraslippuja hintaan 20€/kpl sis. alv. 10% (Normaalihinta 28€/kpl sis. alv. %) Täytä oheinen lomake ja lähetä se osoitteeseen backoffice@fhra.fi. Minimitilaus ja laskutusmäärä 10 kappaletta.