SML rekisteri- ja kilpailujärjestelmä

29.10.2015

Suomen Moottoriliiton on tehnyt sopimuksen jäsenrekisteri-, lisenssimyynti- ja kilpailuhallintajärjestelmän hankkimisesta Netcomp Oy:ltä. Uusi järjestelmä on räätälöity Suomen Moottoriliitto ry:lle. Uusi järjestelmä mahdollistaa jäsenistölle useita päivittäistä järjestö- ja kilpailutoimintaa helpottavia palveluja.

Uusi järjestelmä otetaan käyttöön asteittain ja nyt käytössä oleva sporttirekisteri poistuu käytöstä sitä mukaa, kuin uusi järjestelmä saadaan käyttöön. Vuoden 2016 lisenssimyynti toteutetaan sporttirekisterin kautta.

Uuden järjestelmän jäsenrekisteri- osio on valmiina vuoden 2015 loppuun mennessä. Nyt mukana olevien pilottikerhojen tiedot siirretään KITI:stä SML:n toimesta uuteen järjestelmään. Lisenssimyynti- ja kilpailuhallintajärjestelmä tulee käyttöön huhtikuun 2016 aikana.

SML tiedottaa kaikkia jäseniä uudistushankkeen vaiheista ja etenemisestä.

Ari Raivonen
Suomen Moottoriliitto ry