Yrjö Laukkasen muistoa kunnioittaen

9.3.2021

Yrjö Laukkasen muistoa kunnioittaen

Suomen Moottoriliitto ry haluaa muistaa ratalajien parissa pitkän elämäntyön tehnyttä Yrjö Laukkasta. Ylli oli kaikkien ratalajien harrastajien tuntema persoona, jonka merkittävä elämäntyö ratalajien kehittämiseksi piti sisällään niin kerhotoiminnan tärkeää vapaaehtoistyötä kuin myös SML:n luottamustehtävien menestyksekästä hoitamista lajipäällikön tehtävissä. Yrjö Laukkanen oli mukana tuomassa historian ensimmäiset SpeedwayGP MM-osakilpailut Suomeen Tampereen Ratinan stadionille. Kilpailu järjestettiin kahtena vuonna peräkkäin. Ylli luotsasi kaiken lajin parissa tehdyn työn lisäksi myös omia poikiaan Suomen ja maailman Speedway -areenoille, aina kansainväliseen menestykseen asti.

Suomen Moottoriliitto ry haluaa huomioida Yrjö Laukkasen tekemän suuren työn moottoriurheilun eteen ja ilmaista syvän osanoton omaisten ja läheisten suureen suruun poismenon johdosta.

SML ry